Menü

26 Ekim 2010

ALONE BAG ÇANTA ÇEKİLİŞ SONUCU

Arkadaşlar ALONE BAGçanta ile yapmış olduğumuz kampanyamız dün sonuçlandı.firmamızdan bugün gelen cevaba göre sevgili ZEYNEP EFE bizden çok güzel bir çantanın sahibi oldu.
iyi günlerde kullanması dileğiyle..
ZEYNEP demişki;
zeynep78 says:
11 Ekim 2010 07:35 CANIM MERHABA ;
ÇOK İSTEDİĞİM BİR FİRMANIN ÇANTASI ,HEMEN ŞARTLARI YERİNE GETİRDİM,TWİTTER TAKİPÇİSİYİM,
SİTEYİ İNCELEDİM,
BLOĞUMDA PAYLAŞTIM;
http://efsane78.blogspot.com/2010/10/ece-alone-bag-hediye-etkinligi.html
GERİSİ ŞANS :)
TEŞEKKÜRLER..
ZEYNEP EFE
diğer kampanyalarımız devam ediyor arkadaşlar katılımlarınızı bekliyorum herkese bol şans..

5 yorum:

  1. zeynepcim tebrikler iyi günlerde kullan cnm,eceden doğum günü hediyesi oldu sana ne güzel :)
    öpüyorum
    nihan

    YanıtlaSil
  2. bende gördüğümde gözüme inanamadım firmadan gelen cevabı görünce..

    YanıtlaSil
  3. canım güle güle kullan çok hoş bir hediye olmuş doğum günün için:))

    YanıtlaSil
  4. tebrikler darısı bize bizim logolar hala duruyor

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim arkadaşlar;
    gerçekten öyle nihancım bu bana sevgili arkadaşım CANIM ECEMDEN VE ALONE BAG FİRMASINDAN harika bir doğum günü hediyesi oldu :)
    sevgilerimi gönderiyorum...
    teşekkürler....

    YanıtlaSil