Menü

07 Mayıs 2013

1. Anneler günü blog yazarları toplantısına katıldım ki ben:))


İlknurun Dünyası ve Campaigns by Gülsen Doğan öncülüğünde ve diğer blogger arkadaşlarımın katkılarıyla İstanbul'da çok güzel bir buluşma yaşadık.Heyecanlarımız vardı ,birbirini ilk kez görüyor olmanın keyfi bu heyecana dahil oldu.Önceden tanıma fırsatı bulduğum blogger arkadaşlarımla hasretle kucaklaşma fırsatı da cabasıydı üstelik.Onlarca güzel firmanın  sponsorluğuyla renklenen toplantıda hem eğlendik hem öğrendik hemde çok güzel cicilerle döndük evlerimize.


Gelenekselleşmesini tüm kalbimle istediğim toplantıdan dönüşte paketlerimi açarken çocuklar gibi şendim üstelik.Siz takipçilerimin huzurunda sevgili İlknur'a sevgili Gülsen'e emeği geçen tüm blogger arkadaşlarıma, sponsorlarımıza(Revigen,Tavsiyekanalı,Dore Çorap,Rainwalker,Knorr,Uni Baby,İdil Baby,Mavala,She, Strawberry,Orkide Hareketi,Rest,Koroplast,Abitare,Pastel,Tarçınpasta evi )sonsuz teşekkürlerimle..
Sponsor hediyelerimizi tek tek fotoğraflama şansım olmadı bilen bilir İzmir'den iştirak ettim ve dönüşte taşıması hiç kolay olmadı dolayısıyla paketlerde deformasyon yaşadım.Topluca görsellerini görmek isteyenler için buyrun:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder