Menü

22 Aralık 2013

Aubrey Organics 1967 'den Beri Hep Doğal !!



 Neden doğal şeyler varken sentetik şeyler kullanalım diyenlerdenseniz ve hala Aubrey ismiyle tanışmadıysanız bence acele etmelisiniz.Çünkü toksik ve petrokimyasal olmayan en iyi markalardan birinden bahsediyorum.Doğal, güvenilir,etkili kişisel bakım ve yaşam tarzı ürünlerini tüketicisiyle buluşturmayı misyon edinmiş piyasadaki çok sayıda üretilen sentetik ürünlere gerçek bir alternatif  olarak üretiliyor.

 Ürün yelpazesi oldukça geniş olan Aubrey Organics saç cilt dudak kişiselve bebek  bakım ,makyaj ürünleri,güneş kremleri,deodorantlar vb. kategorilerde biz tüketicilerin kullanımına sunulmuştur.

 Deneme imkanı bulduğum  kendimi çok şanslı hissettiğim Hanımeli CoQ10 Besleyici ve Nemlendirici El  Vücut Kremi ve Organik Dudak Nemlendirici(Mandalinalı) ürünleri hakkındaki izlenimlerimi paylaşmak isterim.


El ve Vücut Kremi söylemeye gerek yok ama yine de atlamayayım tamamen doğal ürünlerden yapılmış.İçeriğinde cildi yatıştırıcı ve nemlendirici Organic Aloe ve hicre yapısını yenileyici antioksidan ve koruyucu CoQ10 bulunuyor.Kullanmadan önce çalkalamanız öneriliyor.Sürdüğünüz anda cilt tarafından hızlıca emiliyor ve çok kısa bir süre sonra kadifemsi bir yumuşaklık hissi oluşuyor.Özellikle ellerime krem sürdüğümde yapış yapış hissettiğim anda hiçbir yere dokunmak istemiyorum bu sırf bana ait bir duygumudur bilemiyorum ama sanki çocukluğumda şekerli ellerimle dolap kapaklarını ellediğimde annemden işittiğim azarlar geliyor aklıma.İşte bu kremde onu hissetmedim ve bu beni çok keyiflendirdi :)

Mandalinalı Dudak Nemlendirici ise mis gibi kokulu Bodrum mandalini henüz yemişimde dudaklarımda tadı kalmış gibi oldu ilk kullandığımda .Kış mevsiminde en çok zarar gören bölge benim için dudaklar kabuk kabuk kalkması ve onları yolmamla beraber hafif acılı ve kanlı bir durum yaşıyorum.Sanki yeni dudak balm'ım sayesinde bu durumdanda kurtulacak gibiyim:)

Sizlerde hiç vakit kaybetmeden doğallığın emin kollarına bırakın kendinizi .Pişman olmayacaksınız.Diğer ürünlerini yakından tanımak ve yenilikleri kaçırmamak için buyrun internet sitesi ve facebook adreslerine;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder