Menü

16 Ocak 2014

Kışa Dair Herşey (Mim)


Sevgili Closely Fashion ve Lival'e Dair mimlemiş beni öpüyorum kendilerini ve başlıyorum cevaplamaya:)



  1. Kış denilince aklına ilk ne geliyor?
                                   
       Bir türlü ısınmayan ellerim ayaklarım ve burnumun acısı :)

  2. Favori kış aksesuarın nelerdir?



       Pofuduk terliklerim:)

 3.Kahve mi çay mı sahlep mi?

    Her zaman kahve :)

4.Favori kış mumun?

   Yaz kış farketmez her daim çikolatalı ve vanilyalı mum severim:)

5.Kırmızı ruj mu eyeliner mi?

Buna en güzel cevabı fotoğrafım verecektir her ikisi de olmazsa olmazım:)


6. En sevdiğin kırmızı ruj?

    Avon Ultra Colour Ruj elimden düşmüyor:)

7. En çok giydiğin kazak?

    İzmir'li olmanın bir avantajıda ılıman bir iklimde yaşıyor olmak.Çok üşümekle birlikte aslında biz kış 
    yaşamıyoruz diğer illere göre dolayısıyla ben kazak giymem.Uzun kollu ince bir trikoya sahibim çok           soğuk günlerde onu giyiyorum:)

8. En son aldığın kazak?

   Dediğim gibi kazak almam pek ama kış başında morhipo çekimle yine ince bir triko almıştım iyiki de          almışım bu kış soğuk şehirlere sıklıkla gidip geliyorum can simidim oldu adeta:)

9. Çocukluğundan bir anını paylaş

    Ahh çocukluğumdan beri bazı gıdaları çiğ tüketmeyi severim.Şimdilerde artık bilinçlensemde o                 zamanlar annemin bütün ikazlarına rağmen yemekten alıkoyamazdım kendimi.Annemin misafire ikram     etmek için aldığı böreklik yufkayı ortadan yok edip hatta delil bırakmamak için hepsini yiyip mide             spazmı geçirmem ilk aklıma gelen anımdı:)

10.Favori kış ojen?


Chıne Glaze fotoğrafını gördüğünüz açık ten rengi ojem bu ara sürmekten keyif aldığım ojelerden.

11. Kısa bot mu uzun bot mu?

      Seçim yapmak çok zor giydiğim kıyafete göre değişiyor.İkisini de severim.

12. Favori kış parfümün?

      Lancome Tresor kışın kullandığım tek parfüm.

13. Favori kış makyaj ürünün?

      Kışın etkisiyle solgun yüzüme allık kullanmadan duramam.Bu nedenle allık.

14. Favori kış cilt bakımı ürünün?


Durance vücut nemlendirici kış aylarındaki vücudumdaki nem kaybını tamir eden favori ürünüm.

15. Kış mı yaz mı? 

Tabii ki pek tabii ki yaz .Kış hiç bana göre bir mevsim değil yaşam enerjimi yerlerde gezdiriyor.

Çok keyifli bir MİM'di benim için.Umarım  MİM lenen diğer arkadaşlarımda benim kadar keyif alır:)

Sende İncel,Yasemin Kokulu Bir Hayat,Şans Böceği



1 yorum: