Menü

01 Temmuz 2014

Bir Tıkla Banvit Kapınızda..


Malum Temmuz ayını karşıladık bugün, hava sıcaaak en azından İzmir kavruluyor diyebilirim.Birde mübarek ramazan ayı içerisindeyiz Rabbim oruç tutanların yardımcısı olsun ben uzun yıllardır maalesef çok istesem de oruç tutamıyorum hipotiroit ve hipoglisemi izin vermiyor:(
Herneyse ,bir taraftan oruç bir taraftan sıcaklar derken işi olmayan dışarı çıkmasın modunda herkes gördüğüm kadarıyla.Şükür ki internet online alışverişleri bu konuda yükümüzü oldukça hafifletmekte.Kendi adıma ilk giyim kuşamla başladım online alışverişlere.Rahata bir alıştım bir daha da bırakamadım hergün gelen maillerden yeni ve indirime girmiş ürünleri takip etmem çok kolay oldu benim için.Artık gıda alışverişimi de internetten yapar hale geldim ki gerçekten riskli gibi görünsede büyük kolaylık.Banvitburada.com ile tanışmam da tam da bu esnada başladı.Tavuk konusundaki toplumca hassasiyetimiz malum:)Hepimiz bu konu da ama kulaktan dolma ama gerçek bir çok şey duyuyor ve biliyoruz.Bende diğer tüm hassas insanlar gibi araştırmacı ruhuma engel olamayıp ama gerçekten gerçeklerin peşine düşüp çocuğuma ve kendime en sağlıklısını yedirme adına elimden geleni yapıyorum.Size geçmiş postlarımda Banvit ile öğrendiğim gerçekleri aktarmaya çalışmıştım.Tüm öğrendiklerimin ışığında bu güvenilir markanın internet sitesinden alışveriş kararı aldım.İlk kez beyaz ve kırmızı et hatta şarküteri ürünü alacak olmanın tedirginliğiyle ama duyduklarımın doğruluğundan aldığım cesaretle çabucak üyelik işlemimi tamamladım ve siparişimi verdim.Alışverişim esnasında hangi saat dilimlerinin bana uygun olunduğunun soruluyor olması benim için büyük artı oldu.Çünkü çalışanlar için saat önemli gerçekten.Bana uygun saat dilimini belirledikten sonra nakit yada kredi kartı seçeneği sunulması çok hoşuma gitti.24 saat içinde koşulsuz ürün iade garantisi veriyor banvitburada.com tabii uygun koşullarda saklanmaya devam ettiği sürece.İndirimsiz ürün alışveriş tutarınız 100 Tl yi bulduğunda 20 Tl Banvit para hediye veriyor üstelik.İstanbul,İzmir,Bodrum,Çeşme de hizmet verdiğinin altını çizerim.


Tüm bu detaylardan sonra işin özü alışverişim 1 gün sonra hemde tam belirttikleri saat aralığında güleryüzlü servis hizmetiyle kapımdaydı.Buz gibi geldi ürünlerim üstelik dondurulmuş ve taze olanlar olarak ayrılmış olarak geldi tarafıma izah edildi.Yani kapıdan ver kaç gibi bir hizmet söz konusu bile değildi.Ben kendi adıma bundan sonra Banvit'ten Banvit'in online alışveriş sitesinden hele hele sitenin sevimli aşçısı Lezzetçibaşı'nın tariflerinden kolay kolay vazgeçmem.Sizlere de tavsiyemdir...

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder