Menü

11 Eylül 2014

Anneler Hazırmıyızz??


Tüm anne ve cocuklar için en kritik dönemdir okul dönemi zira bu dönemde gösterilen özen çocuğun bir ömür boyu yaşamını sekillendirecek etkiye sahiptir.

Çocuğunuz yeni okula başlıyor olabilir,belki daha yeni anaokuluna başlayacak,bazıları ise ilkokulda yol almaya başladı adım adım.Durum her ne olursa olsun sorular ve sorunlar hiç bitmiyor.

Bu zorlu yolculukta emin olun ki onlarca kafa kurcalayan onlarca yüzlerce soru gececek aklınızdan ;

Okulu çocuğum için yeterli mi?
Müfredat doğru mu?
Öğretmenler iyi mi?
Benim çocuğum başarılı mı?
Kafası basıyor mu?
Ders çalışmayı neden istemiyor?
Ödevlerini yaparken neden isteksiz?

 Bu liste uzar gider sizce de öyle değil mi?Tam da hal böyleyken biz işin içinden nasıl çıkarız bu soru ve sorunlarla nasıl baş ederiz düşünürken yardıma www.katkisizsevgi.com yetişiyor.


Merak ettiğiniz herşeyin yanıtını çok rahatlıkla bulabilir yükünüzü bir nebze hafifletebilirsiniz diye düşünüyorum.

Örnek makaleleri merak ettiğinizi düşünerek konu başlıklarına bir göz atalım ne dersiniz.

-Yepyeni bir hayat TIKLAYINIZ

-Anaokulunun faydaları TIKLAYINIZ

-Okul korkusu korkunuz olmasın TIKLAYINIZ

-Herşeyin başı beslenme TIKLAYINIZ

-Çocuğumuz artık okula hazır TIKLAYINIZ

-Okul öncesi eğitim hakkında temel bilgiler TIKLAYINIZ

-Çocuğunuz anaokuluna başlarken TIKLAYINIZ

-Okul döneminde beslenme TIKLAYINIZ

-Biraz rakamsal bilgilere ne dersiniz? TIKLAYINIZ

-Kahvaltı yapan öğrenciler daha başarılı TIKLAYINIZ

-Buzdolabına asabileceğiniz bir besin yazısı TIKLAYINIZ

-Ders çalışmayı sevmiyorsa panik olmayın yol gösterin TIKLAYINIZ

-Basarıyı arttıran mucize besinler TIKLAYINIZ

-Okul kazaları ve ilkyardım önerileri TIKLAYINIZ

-Ortopedik sorunlara dikkat TIKLAYINIZ

Okur okumaz dağ gibi görünen sorunların aslında halledilemeyecek türden olmadığını farkedince ben şahsım adına çok rahatladım sizlere de faydalı olacağından eminim.Unutmayalım ;
"EN İYİ OKUL ÇOCUĞUMUZU MUTLU EDEN OKULDUR"

Yeni öğrenim yılı hepimize hayırlı olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder