Menü

30 Kasım 2014

Essence Nail Art Sparkle Sand Top Coat



Essence nail art serisindeki  bu top coat 'ı deneme imkanı bulduğum için kendimi şanslı sayıyorum gerçekten,ilk önce onu belirteyim.Tabii ki sebepleri var.Bir kere hangi ojenizin üzerine uygularsanız uygulayın hem sevdiğiniz renkten vazgeçmemiş oluyor hem o ojenize bir kat daha şıklık kazandırmış oluyorsunuz.Hele minik ışıltıları seviyorsanız bu ürün tam sizlik.İlk denememde niyetim tek tırnağıma uygulayıp ufak bir ışıltı yakalamaktı eh hep derim serde kokoşluk almış başını gidiyor dayanamadım hepsine uyguladım gitti.Ve kendi tırnaklarımdan gün boyu gözümü alamadım.Alt zemindeki aceleye gelmiş fırça izlerini de kamufle etmesi çok işime yaradı gerçekten.İki kat oje ve üstüne uyguladığım bu ürüne raçmen ne kadar çabuk kurudu şaşırdım.Herşey iyi hoşta simlilerden kurtulması tam bir derttir bilirsiniz bu merasime tam teşekküllü hazırlanıp gardımı almışken hiç de öyle olmadığını sevinerek farkettim tek kat oje varmışçasına sıyrıldı gitti tek asetonlu pamuk darbesiyle bu benim için çok önemli bir artı.
Fırçası ,şişesi,kıvamı,ışıltı partikülleri ile Essence Nail Art Sparkle Sand Top Coat benden tam puan aldı sevdim ben bu ürünü denemeye değer :) Bakalım aşağıdaki görseldeki görüntü benim kadar sizinde hoşunuza gidecek mi?


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder