Menü

23 Ocak 2015

Biri 9 Dk. da Manikür'mü dedi???

Yanlış duymadınız 9 dk da keratinli manikür mucizesini ev konforunuzda gerçekleştirebiliyorsunuz Pronail Express Manikür Seti sayesinde.Uygulaması oldukça kısa sürede ve bir o kadar pratik ambalajın arkasında adım adım uygulamayı izleyerek istenilen sonuca çok rahat ulaşıyorsunuz.

Ürün çok kısa sürede uygulanmasıyla,vakit sorunu yaşayıp güzellik salonuna gidemediği için magdur elleri kurtarmasıyla,tek kullanımlık ve kişiye özel oluşuyla benden puan topladı.Size özel törpü size özel portakal çubuğu size özel havlu ,manikür pedikür kremli eldiven paketin içeriğinde yer alıyor.



Uygulamaya ojesiz ve yıknamış temiz ellerle başladım.Paket içeriğindeki törpü yardımıyla tırnaklarıma şekil verdim.Tırnak yapısını güçlendiren uzamayı sağlayan ve aynı zamanda kırılmalara karşı dirençli hale getiren keratin içeren kremli eldiveni ellerime geçirdim ve tırnaklarıma masaj yaparak yedirdim.Havluya sararak 7 dk. beklettim.Eldivenin uçlarını tırnaklarım açıkta kalacak şekilde delerek dışarı çıkardım.Ve içerdiği doğal yağ sayesinde tırnağa zarar vermeyen portakal çubuğuyla tırnak etlerimi ittim,fazlalık ölü deriyi pens yardımıyla aldım.İşte burada biraz zorlanmadım dersem yalan olur.Solak olduğumdan sağ elime uygulama kolay değildi.Eldiveni ters çevirerek çıkardım kalan kremi tüm elime yedirdim.Vaad edilen süre olan 9 dk. da işlemi tamamlamıştım.

Klasik yöntemlerden vazgeçemeyen olarak fikrimi sorarsanız illaki salon manikürü derim ama aması var başta da bahsettiğim gibi vakitsizlikten yada herhangi başka bir sebepten dolayı gidemeyip tırnak etlerini yapıştırıp bakımsız bir görüntü sergilemektense Pronail Express Manikürü devreye sokmayı tercih ederim.

Sevgiyle kalın..


3 yorum: