Menü

18 Ocak 2015

Pazar Muffin'i Yaptım En Pratiğinden En Lezzetlisinden :)

Geçtiğimiz ay katıldığım #2forallevent Fatma ve sevgili Nihan'ın etkinliğinde hediye edilmişti bu şahane kakaolu muffin'ler biz katılımcılara.O günden beri bir türlü elim değmedi deneyemedim ta ki Derin Hanım ben kek istiyorum diyene kadar.O kadar zaman konforlu ki toplamda hazırlanma ve pişme süresi 20 dk yı geçmiyor.Hem zamanınızın çoğunu mutfakta harcamak istemiyor hemde lezzetten ödün vermek istemiyorsanız Farina Bella ürünleri tam size göre.

Gelelim bu pratik lezzetin yapım aşamalarına;


Eğer bu kutuya sahipseniz ihtiyacınız olan malzemeler 2 yumurta,yarım su bardağı su,yarım su bardağı sıvı yağ hepsi bu.

Yumurta yag ve suyu çırpıyorsunuz


Farina Bella kakaolu Muffin karışımı çırptığımız karışıma ilave edip 1 dk daha çırpıyoruz.


Bu esnada fırını 200 dereceye ayarlamayı unutmuyoruz tabii.Karışımı paketin içinden çıkan 10 adet muffin kalıbına pay ediyoruz.


Veee ver fırına :)

Yaklaşık 15 dk sonra miss kokular eşliğinde enfes muffinler yenmeye hazır..




1 yorum:

  1. Merhaba
    Bende severek yapıyorum çokta lezzetli.
    Tarçınlısı da güzel.

    YanıtlaSil