Menü

05 Ocak 2015

Seranem ile Bebek Gibi Bir Cilt..


 Normalde çok kuru bir cildim yok belki ama kış geldimi sanki cilt benim cildim olmaktan çıkıp tanımadığım bir hal alıyor.Soğuk büyük etken tabii bir de çok dikkat ediyorum kışın su tüketimim yarı yarıya düşüyor benim.Sürdüğüm vücut losyonlarını nasılda emiyor cildim kısa bir süre sonra sanki hiç sürmemişim gibi.Vücudu saran tayt,çorap gibi giysilerimi çıkarırken kepek gibi pul pul dökülmelere bile şahit olmuşluğum var son zamanlarda sıkı giyinmekten havasız kalıyor olması da etkenlerden bir tanesi tabii.Saydığım bu gibi yada benzer sorunları yaşayanlardansanız son zamanlarda kullandığım sevgili Nihan ile Fatma'nın #2forallevent 'inde hediye edilen Seranem vücut bakım şampuanı denemenizi tavsiye ederim.



 Hipoalerjenik oluşu paraben içermeyen ürün koruyucu kullanılmış oluşu harika.Kokusu miss gibi deniz kokusu bayılıyorum deniz kokan ürünlere kış ortasında yaz mevsimini yaşatıyor bana.
Üstelik 3 yaş üstü çocuklarınızda da kullanabiliyorsunuz.Yani Derin Hanım ortak bu ürüne :) Hem temizleniyor hemde temizlendikten sonra yumuşacık pürüzsüz bir cilde sahip olmak harika bir duygu.Orta akışkanlıkta bir ürün ve ambalajıyla aynı renk lila.200 ml olan vücut şampuanını  avuç dolusu life sıkmanıza gerek yok az miktarı bile yeterli oluyor.



Seranem Dermadolin firmasına ait bir markadır ve Dermadolin butik bir firma olduğu için bayilik veya yetlkili eczane kavramları altında satışı yok.Bütün eczaneler bulundurma ve satma yetkisine sahip dolayısıyla ürüne bulunduğunuz yerdeki çevre eczanelerden rahatlıkla ulaşabilirsiniz,ama sadece eczanelerde!




Sevgilerimle...


1 yorum:

  1. takipteyim. sizi de mutlaka beklerim. http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr
    facede de https://www.facebook.com/pages/Tasar%C4%B1mda-Nilg%C3%BCn-%C3%96zen-Ayd%C4%B1n/802433419804021?fref=ts

    YanıtlaSil