Menü

15 Şubat 2015

Moshosgarden Shea&Vanilya Krem


Kış kış kış bitmeyi düşıünmüyormusun acaba ? Bu ara bir bezginliktir gidiyor bende sevmem kış mevsimini gün sayıyorum adeta güneşin yüzünü pırıl pırıl gösterdiği yüksek enerji ile dolu olduğum günler geri gelsin diye.Ama ben ne dersem diyeyim takvime göre daha Mart'ın kapıdan baktırıp kazma kürek yaktıracağı günler var önümüzde.Hal böyle olunca soğuktan nasibini bolca alan eller dudaklar ayaklar kısaca tüm vücudumuzun nem dengesi alt üst olmuş durumda .En azından bende durum böyle!

Kupkuru ,çatlamış,gergin ellerden hiç haz etmem.İstediğimiz kadar ojelenelim onu bunu yapalım ellerimizin genelini nemsiz bıraktıkmı olmuyor şekerim olmuyor..

Ellerimde losyon kullanmayı çok sevmiyorum sanki boşa sürüyormuşum gibi geliyor tatmin etmiyor,yoğun kremler kullanmayı da sevmiyorum vıcık vıcık her tutuğum nesnede parmak izleri kalıyor.Ama bunları da sürmeden çalı gibi oluyor eller bu ne yaman çelişki değil mi..

Siz de aynı fikre sahipseniz Moshosgarden Shea&Vanilya krem'e önyargılı davranıp sonra ben gibi pişman olabilirsiniz.Vazelin gibi bir yoğunluğa sahip ve beni rahatsız edecek yine diye düşünürken sürdüğüm andan itibaren iyice yedirdikten sonra kısa sürede cilt tarafından emiliyor.Misss gibi hindistan cevizi ve vanilya kokuyor üstelik.Antibakteriyel bir cilt dostu.%100 doğal olduğunu bilmeyenler için altını çizerek belirtmek isterim.


Plastik tüp ambalajlarda ürünün tamamını kullanamıyoruz muhakkak içinde bir miktar kalıyor.Bu ürün cam ve kase ambalaj şeklinde sonuna kadar kullanılabilir sıfır fire anlayacağınız :)

Ve deneyip kullanmak isteyenlere güzel haber şu an Moshosgarden sitesinde indirimde ve satış fiyatı 20 lira...

Mis kokulu yumuşacık pamuk ellerle kalın.Sevgiler.....

3 yorum: