Menü

22 Mart 2015

Amway Glister Diş Macunu Hakkında



Amway markasının son kullanmaya başladığım Glister Dis Macunundan bahsetmek istiyorum sizlere.Diş macunu seçimi konusunda titizliğim markaya olan güvenimden dolayı gönül rahatlığıyla fırçamla buluşturabileceğim konusunda içimi rahatlamıştı.Agız ve diş hassas konu benim için çok çektim şu diş ve diş etlerimden küçüklüğümün ihmallerinden dolayı çokkk.Dişlerin rengini olumsuz yönde değiştirebilecek tüm etken maddeleri kullanmamdan dolayı(kahve,çay ve cıss ürünler) diş lekelerini giderdiği ve beyazlatmada çok etkili olduğunu okuduğum ürünlere zaafım olmuştur hep ama dediğim gibi Glister'i gönlüm rahat kullanmaya başladım.


Florürlü bir diş macunu kendisi.Tüm bilinen diş macunları gibi ağzı ferahlattığı,çürüklere karşı mücadele ettiği bunları yaparken diş minelerine zarar vermediği belirtilmiş.İki boy seçeneğine sahip ürün.150 ml. ve 50 ml seyahat boyu.Benim kullandığım deneme amaçlı edindiğim için 50 ml. lik olan.Seyahat için ideal gerçekten ama ben normalde de küçük boy diş macunu almayı tercih ediyorum ekonomik olacak diye kocaman ürünler bitmek bilmiyor ve ağzı açıldığı için nedense bayatlıyor hissi veriyor bana hele bir de ağzını açık bırakan bireyler varsa.Kuruyan ağzını temizle dur artık:)
Ürün hakkında genel gözlem ve fikrime gelirsek benim için piyasadaki diğer ürünlere fark atacak bir atraksiyonu yok.Kötü değil ama mucizevi de değil.Signal gibi Colgate gibi market raflarında rahatlıkla bulunan macunların kalitesiyle eşdeğer.Öyle gülümsediğinizde dişinizin köşesinde bir taş parlıyacağını sanıyorsanız hayal kırıklığı yaşarsınız .Beklentilerinizi karşılar ama daha fazlası olmaz benden söylemesi..
Güzel gülümsemeli günleriniz olsun sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder