Menü

01 Mart 2015

CND VINYLUX Haftalık Oje..


Kim istemez ki özene bezene sürdüğü, bozulmasın diye sabırla bir yere dokunmadan beklediği ojenin kalıcılığının uzun süreli olmasını.Sabah sürüp akşama doğru uçları çıkan ojeyle günü tamamlıyor olmak emeğe ziyan :( Bir de sürdüğümüz oje koyu renkse görüntü kirliliği beni çok rahatsız ediyor ellerimi nereye saklasam da kimse görmese diye gayret sarfediyorum çünkü kendimin görmesine bile tahammül edemiyorum uçları çıkmış ojeli tırnakları.

CND VINYLUX ile tanışmam sevgili Nihan ve Fatma'nın düzenlediği #2forallevent de idi.Deneme boyu hediye edilen oje 153 numara Tinted Love.Açıkçası beni renginden çok belirtilen süredeki kalıcılığı alakadar etti daha fazla.Ojenin yanında özel top coat 'ı  ilişikti,ve birlikte kullanıldığında 1 hafta boyunca soyulma ve matlaşma olmadan dayanıklılığını koruduğu vaad ediliyordu.



Vakit kaybetmeden ürün testi için önce ojeyi ardından top coat uyguladım.Kolay sürümü fırca darbesi olmayışı akışkanlığı mükemmeldi.Sıra dayanma süresini gözlemlemeye gelmişti.




Bir hafta boyunca aynı ojeyle kalıyor olmak zaten tahammül edebileceğim bir durum değildi.Öyle ya giydiğimiz kıyafete göre renk değişimi gerekiyor.İlk gün hiç bir deformasyon gözlemedim.İkinci günde aynı memnuniyetim devam etti.Üçüncü gün biraz matlaşma olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.Tabii bunda suyla temas ederken beraberinde kullandığım günlük temizlik malzemelerindeki etken maddelerin ne kadar kabahati var bilemiyorum.Dördüncü günü tamamlamadan ojeleri çıkarmıştım çünkü ojeye göre kıyafet belirlemek hiç bana göre değil :)Artı  normal ojelerde gözlemlenen birinci gündeki deformasyon dördüncü gün oluşmuştu .Dikkatimi çeken ojenin koyu renk olmasına ve üzerine top coat kullanmama rağmen asetonla çok kolay çıkıyor olması oldu hiçbir bulaşma tırnakta renklenme olmadı.Dördüncü günün sonunda tırnağımın görüntüsü;




Başta da belirttiğim gibi bir günün sonunda uçları soyulmuş tırnaklardan nefret ediyorsanız bari iki üç gün kullanayım diyorsanız bu oje tam size göre denemeye değer.Bir hafta tahammülüm olmadı belki siz dayanır sonucu paylaşırsınız ben de merak ediyorum gerçekten..

Sevgilerimle..

2 yorum:

  1. en azından 2-3 gün bozulmadan durması büyük artısı. dediğin gibi zaten insan ister istemez o kadar uzun süre tırnaklarında tutamıyor. hep ojeme uyacak kombin yapamam ya =)

    YanıtlaSil