Menü

27 Mart 2015

Rawganic Yüz Temizleme Mendili


Makyaj yapmak ne kadar büyük bir keyifse temizlemek bir o kadar zor gelir bana daima.Ama makyajlı kalıyor olmanın cilde verdiği zararı düşününce derhal harekete geçip arınırım itina ile.Sonrasında da ohh dedirten temizlik hissi gelir.

Uzun süredir makyaj uygulayan bizleri düşünerek firmalar çeşit çeşit makyaj temizleme mendilleri sürdüler piyasaya ve ben büyük konfor olduğunu düşünerek denedim bir çoğunu.Kimini çok yağlı buldum kimi cildimde kuruluğa neden olup pullanma yaptı ya da yer yer kızarıklıklar.Yine döndüm dolaştım klasik temizleme yöntemlerine başvurdum.En son sevgili Gülsen'in #gulshendoganile8mart etkinliğinde tanışma imkanı bulduğum Rawganic yüz temizleme mendili denediğim mendiller içinde en iyilerden biri olarak tuvalet aynamda yerini aldı.


Paket 25 adet mendil içeriyor.Organik pamuk dokulu oluşu diğerlerinden ayıran önemli bir özellik.Yağlı yağlı olmadığı için sanki yüzüme sürdükçe kaymadığı için yüzümdeki makyaj malzemesini iktiriyor ve daha güzel temizliyor hissi verdi bana.Aloe vera ve yeşil çay içeriyor ama herhangi bir koku yok.Her cilt tipi için uygun bir ürün.Özellikle hassas bir cilde sahipseniz çok rahat kullanabileceğinizi söyleyebilirim.


Mendil rengi alışılagelmiş bembeyaz değil belirteyim krem rengi.Organik olma ayrıcalığı burada da devreye giriyor sanırım.Bir başka detay ise bu ürün sadece temizlemiyor aynı zamanda üzerine tonik ve nemlendirici uygulama  külfetinden kurtarıyor.Peki temizleme performansı nasıl diye soracak olursanız benim kendimce bunu anlamamdaki en büyük ipucu sabah kalktığımda gözümün altında akmış rimel olup olmadığıdır.Çünkü en inatçı malzeme rimel diye düşünüyorum.Günlük kullandığım rimeli çok rahat temizledi ancak gece makyajımda kullandığım waterproof  rimelde biraz zorlandı diyebilirim.


Ama yine de belirtmeliyim ki paraben,SLS ve benzer hiç bir zararlı kimyasal içermediği için tercih edilesi bir ürün.Gün içinde makyajınızı temizleyip tekrar makyaj yapma durumunuz varsa atın çantaya zamandan kazanın detaydan kurtulun.Paket bittiğinde tekrar edineceğim ve çantamda kullanacağım diyebilirim yada yorgunluktan bitip temizlemeye üşendiğim günlerin akşamında çok yardımcı olacak.
Ürün satış noktalarını linkten inceleyebilirsiniz 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder