Menü

07 Nisan 2015

AloeBio50 Legs & Feet Gel (Organik Bacak ve Ayak Jeli)


Bayılıyorum ayak ve bacak için özel formüle edilmiş ürünlere.Tüm vücudun yükünü taşıyan bacak ve ayaklarımıza gerekli özeni göstermezsek sanki isyan edeceklermiş ve bizi yarı yolda bırakmaya meyilleneceklermiş gibi geliyor hep.Bu sebeple giydiğim ayakkabının rahatlığı ve kullandığım ürünler ayrı bir önemlidir benim için.AloeBio50 Legs&Feet Gel yorgun,yıpranmış,şişmiş,ödem toplamış bacak ve ayaklar için çözüm sağlayan mentol bazlı krem jel 


Ürün özel bitkisel ürünlerden oluşuyor oluşuyla dikkat çekiyor.Hayvanlar üzerinde test edilmiyor bu da önemli bir detay.Petrokimyasallar,SLES,paraben,silikon,boyar madde içermiyor çok sevindirici.


Kullanım şekline gelince günde en az iki kere masaj yaparak iyice emilene kadar uygulanması öneriliyor.Ben vakit sorunu yaşıyorum ve sadece akşamları eve döndüğümde yıkayıp kuruladığım ayak ve bacaklarıma yani günde bir kere uyguluyorum.Mentol bazlı olduğundan sanırım sürdüğüm andan itibaren uyandırdığı ferahlık hissi çok hoşuma gidiyor.Ama kokusu o anlık hissediliyor ve kalıcı değil belirteyim.Laf aramızda yüzümdeki makyajı temizlemekten daha keyifli bir durum benim için.Ama tepeden tırnağa bakım şart diyerek yüzümden başlıyorum ayakla bitiriyorum:)Açıldıktan sonra 12 ay içinde tüketilmelidir uyarısı var ambalaj üzerinde ama bu gidişle kısa sürede dibini görürüm !


Ödemleşmeyi anlık ortadan kaldırdığını düşünürken ürün açıklamasın da düzenli kullanımda oluşumunu da ortadan kaldırdığını öğrendim bakalım sonuç gerçekten öylemi olacak merak ediyorum malum yaz geliyor ve yaz mevsiminde yorgunluğun ayakta çok uzun süre kalmanın,sıcağın etkisiyle ödem soruununu fazlaca yaşıyorum.

Denemek istiyor ve ürünü merak ediyorsanız kozmobio.com da bulabileceğiniz ürün şu an satış fiyatı 82.00 TL.

Sevgiyle kalınnn....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder