Menü

14 Nisan 2015

Miniklerimiz İçin Organik Diş Macunu Jack n' Jill..


Hepimiz biliyoruz  ağız ve diş sağlığının küçük yaşlarda kazanılan bakım alışkanlığıyla mümkün olduğunu.Daha minik yavrularımız aylık bebekken ek gıdalara geçmeden sadece anne sütü alırken bile ,hijyen yumuşak bir gazlı bezden yardım alarak ağız temizliğini yapmam gerektiğini kendi gittiğim diş hekimim söylemişti.Dişlerin çıkmasıyla beraber tıpkı bizler gibi dişlerini fırçalama alışkanlığını onlara aşılamak gerektiğini ancak kullandığımız fırçalamaya teşvik edici macunlardan olabildiğince uzak tutmam gerektiğini (emme,yutkunma,tükürme eflekslerinin büyüdükçe kazanılmasından dolayı)vurgulamıştı.Aslında biz yetişkinler için bile macunun sadece yardımcı bir ürün olduğunu asıl önemli olan görevi fırçanın üstlendiğinden bahsetmişti.Ve kullanmamız gereken macun miktarının reklamlardaki gibi fırçaya boylu boyunca sıkılmaması gerektiğini bir mercimek tanesi büyüklüğünde macunun yeterli olacağını eklemişti.Derin'in büyümesi hızla devam ederken ben hep doktorumuzdan kulağımda kalanlarla içime sine sine macun kullandırtmadım desem yeri var .

Son yıllarda organik diş macunları biraz yüreğime su serpmiyor değil ancak rahatlıkla yutabilirsin tükürmesende olur rahatlığını asla vermiyorum kızıma.Sanki bu bir alışkanlık haline gelip ileride normal diş macununa da aynı muameleyi yaparmış gibi geliyor evham diz boyu anlayacağınız:)

Jack n' Jill Avusturalya'dan ithal tamamen doğal organik meyve içerikleriyle çocuklar için yutmada sakınca olmayan bir diş macunu markası..Kimyasal hiçbir madde içermiyor ve 5 çeşit meyve aroması seçeneği var.Ambalajı geri dönüştürülebilir şekilde üretilmiş.Şeker,renklendirici yok !


Kızımın kullandığı Ahududu Aromalı.Ona özel bir ürün olduğunu bilmesi bile onu daha keyifle diş fırçalamaya teşvik ediyor bunu çok rahat söyleyebilirim.Fikrini sorduğumda sadece ambalajını ve tadını çok beğendiğini söylüyor doğal olarak .Tek şikayeti ise köpürmüyor oluşuymuş illa krem şanti gibi köpük köpük bir manzara görmek istiyor belli ki :) Bizler de öyle değilmiyiz aslında şampuan saçımızda köpürmüyorsa iyi değildir ,deterjan köpürmüyorsa o çamaşır temizlenmemiş gibi gelir bu da benzer bir psikolji işte.Benim kızımın dişlerinde gözlemlediğim ise zaten yaşı gereği inci gibi beyaz dişlerinin tertemiz ve arınmış oluşu.Hatta merakımdan,kendisinden izin alarak ben de kullandım gerçekten renk değişimi bariz belliydi.

Özetle ben huzurlu Derin mutlu ..

Unutmayalım güzel gülümseyebilmenin anahtarı dişlerimize iyi bakmakla mümkün..

Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder