Menü

28 Aralık 2015

Vissmate ile Hijyende Tek Hareket



Görselini gördüğünüz birbirinden canlı renkli ambalajlarla piyasaya sürülen bildiğimiz çamaşır sularına alternatif  Vissmate firma tarafından gönderildiğinde yeni olan herşeyi denemeyi sevdiğimden çok sevindim ama biraz önyargılıydım açıkçası.Acaba x marka kadar güzel kokuyor mu? ,y marka kadar etkili mi? ,z marka kadar hijyen vaad ediyor mu? vs. vs. vs.Tüm bunların cevabını ancak deneyimleyerek bulacağımın bilincinde olarak işe wc den başlamayı uygun gördüm.Öyle ya temizliğin gününün saatinin olmadığı yerlerden biri de wc.Bakteri üremesine en açık alanlardan kendisi.Deniz ferahlığı,çiçek bahçesi,çam ormanları,limon gücü olarak dört farklı koku seçeneğine sahip üründen ilk olarak soyadımdan esinlenerek çam ormanlarını tercih ettim:)

Koku isimle uyumluydu.Missler gibi içim açıldı sıkar sıkmaz tabii ki derin derin solumadım lütfen sizde solumayın hijyen derken sağlığımızdan olmayalım değil mi..Hatta sıkın vissmate yi kapatın wc nin kapağını az beklesin zaten ürün yoğun kıvamlı olduğundan sıktığınız yerden hemen akıp gitmiyor.Kısa süre bekledikten sonra fırçaladığınızda beyazlığı temizliği kokuyu ve doğru seçim yaptığınızı gözlerinizle görebileceksiniz

Çiçek bahçesini bulaşık makinasındaki kirli bulaşıkların bıraktığı kokuyu gidermede kullanıyorum.Makina yıkama süresini bitirip kapağını açtığımda mutfağa yayılan koku çok hoş gerçekten.

Vissmate'ler denemem için bana geldiğinden beri desk üzerinde dört farklı seçenekle duruyor anlayacağınız hangisini nerden kullanmak istiyorsam orada kullanıyorum .Farkettiğim bir şey oldu ki ben ne kadar çamaşır suyu kullanıyormuşum  kullanıp dolaba bıraktığımdan sanırım bu kadar sık kullandığımı farketmemiştim.Günlük temizliğimin bir parçası olmuş meğer.Evimin hemen her alanında bir işe yarıyormuş elim ayağım olmuş .

Son olarak gelelim ambalaja.Vissmate'ler 810 gr net 750ml. net ağırlıkta olup baştada belirttiğim gibi enerji dolu cici renklere sahip.Çocuk kilidi ile miniklerimizin tehlikeyle karşı karşıya gelmesini önlüyor, tabii ki açılmaz diye güvenip ortada bırakmamalıyız.Ambalajdaki bana göre tek beğenmediğim biraz ince oluşu az kalın bir ambalaj olabilirdi hala da olabilir ben çamaşır sularında biraz daha sert ambalaj seviyorum galiba güven veriyor bana.

Sizlerde yakından ürünleri incelemek isterseniz buyrun vissmate internet sitesine..

VISSMATE

Hijyen dolu sağlıklı günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder