Menü

01 Mayıs 2016

D'Olive Duş Jeli Zeytinyağlı


Dalan markasını bilmeyenimiz yoktur.Onlarla tanışıklığımız çook eskilere dayanır ben misal bildim bileli Dalan sabun hep vardı evimizde.Zeytinyağının mucizelerinden sabun olarak da Dalan sayesinde faydalandık yıllarca.Şimdi de duş jelini raflarda gördükçe çok memnun oluyorum ve tereddütsüz satın alıyorum.Sizlerle de düşüncelerimi paylaşmak istedim ki sizde Ege'nin zeytinyağı ile hazırlanmış bu nemlendiriciliği 24 saat devam eden naturel duş jelinin nimetlerinden faydalanın.Genellikle duş jellerinin cildi biraz kuruttuğuna hepimizin şahit olmuşluğu vardır biraz da cilt tipiniz kuruysa daha havlu üzerinizdeyken gerilme hissi başlar.İşte tam bu aşamada bu ürün can simidi gibi.


Klasik zeytinyağlı duş jeli yanı sıra Dalan Şeftali Çiçeği Kokulu ve Manolya kokulu alternatifleriyle tüketicisiyle buluşuyor.Benim şu anda kullandığım görselden de anlayacağınız üzere Manolya kokulu.Manolya ne naif bir kokudur çiçek  severler bilir.Cildimle bu  zerafeti buluşturmak çok hoşuma gidiyor.Koku çok kalıcı değil hemen belirteyim.Piyasadaki diğer duş jelleri gibi az da olsa çıktıktan sonra kokuyu hissedemiyorsunuz.Ama duş aldıktan sonra ki nemli pürüzsüz cilt hissi bu açığı kapatıyor doğrusu.


Ürün paraben içermiyor alın size bir artı daha.Tamamen organik severler için üretilmiş :)250 ml ambalajında klasik çıt çıtlı açma kapamasıyla rahat teferruatsız bir kullanıma sahip.Renge gelince seçeneğiniz ne olursa olsun yağ yeşili derler ya hani hah işte tam ondan bayılırım bu renge :)

Fiyatına gelince oldukça ekonomik olduğunu söyleyebilirim 6 tl civarında gördüm geçen gün stoğum olmasa tereddütsüz alabilirdim.Sizlerde cildinizin nem dengesini öncelikli tutanlardansanız denemeden geçmeyin derim..

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder