Menü

25 Ekim 2010

CANIM ZEYNEBİME...


canım arkadaşım seni tanıdığım ilk gün ne gizemli gelmiştin bana o her zaman bahsettiğimiz resminle.sıcacıktı yorumların yaşça küçük olsanda benden bir abla edasıyla kanatlarının altına aldığını hissettirdin bana.işte o gün bugündür hala kanadını her açtığında bana o kanadın altında kendimi o kadar güvende hissediyorum ki anlatamam.bu ifade edilesi değil yaşanası bir durum gerçekten.eveet gün bugün ve seninle yaşadığımız bu 3. doğumgünün.daha uzun yıllar hayatımda ol emi.hep bana kendimi güvende hissettir hep sıcaklığını hissedeyim.görmesemde kucaklaşmasakta bir kere hep bileyimki benden uzakta bir melek var ve biz birbirimizi çok seviyoruz.tekrar tekrar doğum günün kutlu olsun .daha hayatta çook yolunacak yaprağımız var tamammı güzel gözlüümmm...

4 yorum:

  1. BU SAATTE BU KAFAYLA HERŞEY BOŞALDI :((
    ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN ŞEKER,
    İYİKİ KAMPANYALAR AÇILMIŞ,İYİKİ VARSIN YAŞANTIMDA,
    DAHA BİRÇOK GÜZEL GÜNLERİMİZ OLACAK İNŞALLAH ,GÜZEL SÜRPRİZLERLE BERABER :))
    ÖPÜYORUM SENİ MELEĞİM,PASTAN VE GÜZEL SÖZLERİN İÇİN NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR ....
    ŞEKER ŞEY ...
    ALLAH'A EMANET OL CANIM....

    YanıtlaSil
  2. bende pasta istiyorum yaa sabah sabah gözlerim bayram etti. Zeynebim ayırır zaten bana dimi doom günü çocuummm, ecem pek güzel özetlemiş paylaştıklarımızı, seneler geçti ve hala beraberiz umarım bir ömür böyle devam ederiz nice yaşlara canım arkadaşım nice sağlıklı umutlu yıllara

    YanıtlaSil
  3. ece walla harika yazmışsın kuşum zeynebe az bilem:))gerçekten duygulandım yiki varmış bu kampanyalar iyki tanımışız birbirimizi görmsekte:)iyki doğdun tekrar seynebim:)

    YanıtlaSil
  4. SÜPERSİNİZ KIZLAR YA ,BEN ÇOK ŞANSLIMIYIM NEDİR :)
    AZ ŞIMARAYIM DEMİ BUGÜN :)
    DOOM GÜNÜ ÇOCUUUMYAAA:)
    ÖPÜYORUM HEPİNİZİ....
    CANLARIMSINIZ...

    YanıtlaSil