Menü

25 Temmuz 2014

YARDLEY LONDON INVIGORATING BLUE ORCHID: Hydrating&Enriching Body Lotion


Kısa bir süre önce Gratis raflarında yerini alan İngiltere den Gratis için ithal Yardley London ürünleriyle tanışma fırsatım oldu.Tüm Gratis mağazalarında satışa sunulan seri; duş jeli,vücut losyonu,el ve tırnak bakım kremi ürünlerinden oluşuyor.Şakayık,papatya ve mavi orkide koku seçeneklerine sahip.İçeriğindeki e vitamini,badem yağı,shea,Q10 ile cildi beslerken yaşlanma etkilerini de azaltıyor.

Mango,portakal,frenk üzümünden oluşan koku seceneğine sahip Mavi Orkide aromalı duş jeli ve vücut losyonu deneme fırsatı bulup kendi yorumlarımı size aktarabileceğim yaz için ideal ürünler arasında yerini aldı benim listemde.Duş jelini 1 kez kullandım ve evde unutup tatile gittiğim için vücut losyonunun boynu bükük kaldı ama yine de tek başına da olsa bol bol sürdüm losyonu hazır oralara kadar gitmiş kullanılmadan geri mi dönsün:)Durum bu olunca şimdilik size sadece vücut losyonu hakkındaki fikirlerimi aktarıyorum;


Kendisi 250 ml.ağırlığında olup kullanışlı bir ambalaja sahip.Vücudunuza masaj yaparak uygulamanız tavsiye olunuyor, tabii bu kadar sık duş alınınca her duşun ardından o kadar özene bezene sürmek beni yoruyor açıkçası.Çogunlukla gelişi güzel sürüyorum galiba sırf nemsiz kalmasın diye cildim:( En sevdiğim yanı katı bir kıvamı olmaması oldu losyonun.Zira diğer türlü yoğun kıvamda yedirmek çok güç oluyor yer yer beyazlıklar gördüm mü sinir oluyorum.Mevsim gereği güneşle sıkı bir birliktelik yaşayan cildimin kuruluğundanmıdır yoksa losyonun kendi marifetimi bilemiyorum ama sürdükten çok kısa bir süre sonra emiliyor olması ayrı bir güzel yanı.Ben kremliyim losyonluyum diye bağırmıyor cilt ben nemliyim hiç neme ihtiyacım yok diyor elinizi gezdirdiğinizde:)Kokusunun açıklamasını yukarıda yazmıştım benim burnuma gelenden bahsetmem gerekirse nasıl anlatayım hani burnunuza hafif bir çiçek kokusu gelir etrafta çiçek ararsınız bir bakmışsınız aslında çiçekçinin önünden geçiyorsunuz aynen öyle bir his uyandırdı benim burnumda.Yaz için oldukça ideal anlayacağınız kendi adıma kışın biraz daha parfüm uyumlu vücut losyonlarını sevdiğim doğrudur..Fiyatına gelince şu an Gratis mağazalarında satış fiyatı 17.90 olarak tüketiciyle buluşturuluyor.Bahsettiğim özellikleri birarada barındırıyor olması sebebiyle oldukça uygun ve denemeye değer diye düşünüyorum.Eminim unuttuğum duş jeliyle birlikte kullandığımda memnuniyetim doğru orantı da artacak.Tarafımdan tavsiye olunur..

Sevgilerimle..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder