Menü

12 Aralık 2014

Şansböceği ve Sosyal Annem #2forallevent Etkinliğindeydim..

Geçtiğimiz pazar sevgili Nihan ve Fatma'nın büyük bir heyecanla uzun süredir üzerinde çalıştıkları davete katıldım.Çok samimi sıcak bir o kadar hediyeli yani bitmeyesi bir gündü benim için.Gerek konuk blog yazarı arkadaşlarım gerek katılımcı firma yetkilileri gerek etkinlik sahipleri kısacası herkes mükemmeldi.Etkinlik İstanbul'un benim için en özel semtlerinden olanÜsküdar da gerçekleşti.Mekan darlığındanmıdır sponsorların hediyelerinin çokluğundanmıdır bilinmez zaman zaman sıkınılı anlar yaşasak ta Granny'sWaffles e ev sahipliği yaptıkları için teşekkürler..



Etkinlik masalarımız bizlere kendimizi en özel hisettirecek şekilde bize özel hediyelerle donatılmıştı.Başlangıç konuşması yaparken onların heyecanına ortak olmak çok keyifliydi..



Mekan süslemesinde kullanılan balonlar ve masamızda hepimizin headerlerinin bulunduğu Amerikan servisler Neşeli Grup'a aitti.Teşekkürler..



 Herbirimizin kişilik özellikleri göz önünde bulundurularak hazırlanmış kurabiyeler ve değişik temalı kekler hem göze hem damağa hitap eden türdendi.Mutluluk Perisi'ne bizzat bizlere kendileri getirip bizi bu güzelliklere layık gördükleri için sonsuz teşekkürler..





Bonitogifts kokulu taş ve kuş kafesi içinde minicik kuş objeleriyle aramızdaydı.Kokulu taş kutuları aynı zamanda çekilişlerdeki şans numaralarımızı belirledi.Kalıcı bir hatıra oldu benim için çok teşekkürler.



Doğum Günü Davetiye hepimizin isminin olduğu yaka kartlarıyla bizimleydi.Her ne kadar yakamdan çok saçlarıma yapışıp gün boyu beni deli etse de bu durumda kendilerinin bir gram suçu bulunmamakta benim yaramaz saçlarım işte :)





Yılbaşı konseptine uygun özenle hazırlanmış konuşma balonları,çerçeve ve miniklerimiz için  hediyeler Ponpidu Parti tarafından mekanda hazır bulundu.Çok teşekkürler..



Çekilişler ayrı bir heyecan ve neşe kattı etkinlikte hepimiz heyecanla numaralarımızın çıkmasını bekledik.Kimimiz totem yaptı tuttu kimimiz hiç beklemediği anda numarasını duydu.Ama içimizden bir kişi vardı ki günün şanslısıydı diyebiliriz Sevgili Fatma Samsa (Tarçın Pasta Evi) Nihan'ın kurabiyesi Elvin'in uğurlu ellerinden sponsorlardan Diva Pırlanta'nın hediyesinin sahibi oldu.


Choccic Çikolata gönderdiği tadımlık şekerleme ve çikolata paketleriyle kahvelerimizin yanını boş bırakmadı teşekkürler..


Çekilişler hız kesmeden devam ederken biz çok keyifli ve bir o kadar heyecanlıydık


Sırada İkra Shoes&Bag çekilişi vardı.Ve 3 şanslıyı 3 şık çanta bekliyordu.Veee bu şanslılardan biri de ben oldum çok da sevindirik oldum.Sevgili Gülsen ve Sezen sizin adınıza da çok sevindim canlarım..Teşekkürler İkra Shoes&Bag hep hatırlayarak kullanacağım..


Çekilişler bu kadarmıy dı tabii ki hayırrr .Oyuncakariyorum.com 4 anne bloggeri ve dolayısıyla onların kuzucuklarını sevindirdi.Ayrıca Oyuncakariyorum anne adayı olduğunu öğrendiği sevgili Gözdeciğime jest yaparak ona da ufak bir hediye göndermişti.


Makara kırk yama yine bizlerle birlikte olarak bizimle aynı havayı solumayı tercih edenler arasındaydı.O kadar cici el emeği ürünleri var ki anlatamam.



BurnFree Yanıklara müdahalede dogru bildiğimiz yanlışlar müdahale şekilleri vb. birçok önemli konuda bizi aydınlattı bu denemeyi gerektirecek bir durum olmaması için dua ettiğim ürünle tanıştırdı bizleri kendilerine teşekkür ediyorum..



Nutrigen yine bizim değerli evlatlarımızı unutmadı ve onlar için suruplar pudingler ve tablet ten oluşan zengin bir paket eşliğinde etkinlik yerinde bizlerleydi.Teşekkürler...



Crush Türkiye yetkilisi Cem Bey yaz kış dondurmadan vazgeçemeyenler için lezizmi leziz dondurmalar getirmişti :)Teşekkürler..



Kidomino da bizimleydi kendilerini cok güzel anlattılar gerçekten.Giftomino isimli isme özel ürünler üreten ayrı bir firmaları daha olduğunu ve bize o firmanın hediyelerini getirdiklerini müjdelediler.Derin hediyesine bayıldı gözlerindeki parıltı görülmeye değerdi :)Teşekkürler..



Veee en bi sevdiğim kozmetik mağaza zinciri Rossman Türkiye yetkilisi Tuğba Hanım sıcak samimi tavırları eşliğinde bize hediye getirdiği ürünleri tanıttı tek tek bilgiler verdi.Teşekkürler ..





Fruitflowers.com Mahmut Bey harika hediyeleriyle agızları tatlandıranlar arasındaydı.İzmir'e kadar itina ile taşındı sevilenlerle paylaşıldı yiyenler mest oldu Ece daha mutlu oldu:)Teşekkürler ..



Kagıt vs. Gül hanım keyifli sohpeti ve duygu yüklü şiirleriyle ruhumuzu dinlendirirken çocuklarımıza yetemediğimizi düşünen biz annelerin aslında onlara sevgide yeterli olduğunu ve onlara değerli olduklarını hissettirebildiğimizi anlattı ..Teşekkürler..



Totsandmore yetkilisi sertifikalı olan bebekler için özel üretim ürünlerini anlattı.Ve hepimizin adına özel hediyeleriyle etkinliğe renk kattı.Bana hediye ettikleri ürün %100 organik pamuk bir bebek body'si üstelik maviydi bu bir mesaj olabilirmi dedik hayır hayır dedik ve iptal yolladık evrene :)))



Artık bir pasta molası verme zamanı gelmişti zira pasta yanıbaşımda ye beni kes beni der gibi davetkar duruyordu.Leziz ve bir o kadar emekli pastanın yapımı yine Mutluluk Perisi idi.Harikasını ne diyeyim :) Bu günün iki mimarını pastanın başında yakalamışım fotograflamadan olmaz tabii !



Günlük Kahve ismimize özel paketlenmiş kahveleri ve fincanlarıyla bizi çok mutlu etti.Sevgili İremciğim'lebu anı ölümsüzleştirmek istedik:) Teşekkürler Günlük Kahve..



Özde Nudo bir çırpıda hazırlanan çalışanlar için büyük nimet olan lkeziz eriştelerinden yollamış biz davetlilere.Kucakladığım gibi hoopp çantama ,denenmek ve yorumlanmak üzere benle uzun bir İzmir yolculuğu yapacaklardı ne de olsa :))



Pakmaya Derin'in bayıldığı hatta tekyediği tatlı çeşidin pudingler ve diğer ürünleriyle bizi şımarttı.Şık kutulu sunumu çok hoşuma gitti gerçekten.Sevgili İlknurcuğum'la Pakmaya karemiz:) Teşekkürler Pakmaya..



Farina Bella yollamış olduğu iki çeşit muffin ile denenmek üzere mutfakta yerini aldı.Bu güzel lezzetleri yapıp daha sonra yiyip nasıl kilo almadan kalabilirim ben onun derdindeyim:)Nihancığım bir karedeseninle alalıımmm..



Uneller doyumsuz lezzetleriyle yine bizleri yalnız bırakmadı.işyerimde,evde,yolda pratik atıştırıcı benim için.O kadar lezzetliler ki dayanamayıp açtım kutuyu nede olsa uzun yola gidecektim ama öyle değil mi :))



Sponsorlar hediyeler çekilişler konuklar anlatmakla yazmakla paylaşmakla kolay kolay bitecek türden değil canlar.Şimdilik bu kadarını paylaştım ikinci postumda size katılımcı firmaları ve hediyelerini paylaşmaya devam edeceğim.Postumun sonuna gelirken güne dair canım arkadaşlarımla iki üç kareye de yer vermek isterim hepinizi çok seviyorum..








Katılan Blogger ve Blogları

Canan Zerkinli
Ece Çam
Elif Ayrancı (Bademle Buduk)
Fatma Doğan
Fatma Samsa Yılmaz
Gözde Altunbaş
Gülsen Doğan
İlknur Koyuncu Balcı
İrem Özker
Mehtap Acar Oruç
Nihan Keçeci Tali
Sezen Parım
Şafak Karadeniz Kilimcigöldelioğlu



Sponsor firmalar

AFİLLİ KİTAP
AGONİST
ARTEBELLA
ASPİRE
BABYMAPE 
BEBAK 
BLİSS BEBEK HAMAK
BONBONMARKET 
BONİTO GİFTS 
BURNFREE  
BÜBCHEN 
CHOCCIHIC 
COSMED TÜRKİYE
CRUSH TÜRKİYE
DERMADOLİN  
DİMES  
DİVA PIRLANTA  
DOĞUM GÜNÜ DAVETİYE 
DÜŞYERİ MAĞAZA
EPHTENIA 
ESSENCE TÜRKİYE 
FARİNA BELLA  
FRUİTFLOWERS 
GARNİER  
GRANNYS WAFFELS
GÜNLÜK KAHVE  
HARFİNİ SEÇ 
HATAP
HC HAİR CARE  
HEDİYE CANAVARI 
HEDİYELER GÜNÜ 
HÜSNADAN 
İKON SABUN
İKRASHOES 
KAGIT VS. 
KARMA KOZMETİK
KİDOMİNO
KOZMOBİO
LE CORAİLISTANBUL
LEDMANYA
LR GÜZELLİK 
MAKARA 40 YAMA
MELEKLER EVİNİZDE
MİNENNETÜRKİYE 
MOBİSU
MULTİGYN TÜRKİYE 
MUTLULUK PERİSİ
NCARE
NEŞELİ GRUP
NOSEFRİDA TÜRKİYE
NUTRİGEN
OTACI 
OYUNCAK ARIYORUM
ÖZDE NUDO  
PAKMAYA 
PLUSCANVAS 
PONPİDU 
PRONAİL 
RAINWALKER
RENKLİ SİPARİŞ
RİTUELDEBEAUTE TÜRKİYE 
ROSSMANN TÜRKİYE
SPLAT TÜRKİYE 
STİLUP
SUTEBEBE 
TABEKIYAMET 
TANAÇAN KOZMETİK 
TASYA DESIGN 
TOTSMORE 
TUĞBA KURUYEMİŞ 
UMUR BASIM 
UNELLER 
VERYVERYGOOD 
XLEAR TÜRKİYE 
YAŞAM DÜKKANI 
YMS/KARRA PİRİNÇ 

Şimdilik sevgiyle kalın..

ECE

6 yorum:

  1. Cnm çok tskkrler harika ve sürükleyici bir post olmuş 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tatlim siz de harikaydiniz ...

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş. Takipteyim :) Benim bloguma da bekliyorum www.locosmetico.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  3. ay ne güzel resimler bunlar böyle bayıldım :-)) sen hep gel İstabula canım benim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de severim yuregini de hep geleyim insallah :)) resimler guzel olacak tabii biz guzelizz haha

      Sil