Menü

09 Aralık 2014

Zavoli Sarımsaklı Şampuan Ayy Demeden Önce Düşünün !!


Sarımsağı şahsım adına çok severim ah bir de şu kokusu olmasa .Çoğunuzun ortak fikri bu olduğunu düşünüyorum yararları herkesce bilinir ama kokusundan dolayı hep bir adım geri durulur çiğ yada pişmiş tüketildiğinde saymakla bitmez etkilere sahip olan sarımsağın şampuanı ilk etapta yok asla kullanılmaz leş gibi kokar rezil olurum gibi düşüncelere sürükleyebilir.Çok eskiden saçkıran olanlarda ve kellik sorunu yaşayanlarda sarımsağı direk sürdüklerini ve saç cıkmayan yerden fırça gibi saç çıkardığını duymuştum.Bir ara hamileliğimde kaşlarım dökülmeye başlamıştı,çok koyu ve sık kaşlara sahip olduğumdan aralardaki boşalmalar çok canımı sıkmıştı acaba bende denesem mi diye düşünmedim dersem yalan.

Gelelim bir süredir kullanmaya başladığım hatta ilk kullanımımı tatil gününe denk getirdiğim kokusu olursa da en azından evdeyim rezil olmam dediğim Zavoli Sarımsaklı Şampuan'a. Öyle korkulduğu gibi bir kokusu yok hatta sarımsaklı olduğunu bilmsem anlamam normal sabunsu bir kokuya sahip.Hem bayan hemerkek için üretilmiş unisex bir ürün.Saç derisiyle ve ciltle uyumlu olduğundan herhangi bir iritasyona sebep olmyor diye belirtilmiş hakikatende saç dibimde ve saçlarımda herhangi bir reaksiyon oluşmadı.


Her saç yıkamada 2 kez uygulama önerilmiş bende kurallara uyarak kullandım ilkini yıkıyorsunuz bekletmeden duruluyorsunuz ikinci şampuanlama da 2-3 dakika bekletiyorsunuz ki sarımsak ekstresindeki maddeler saçınıza nüfus etsin.İlk denemem de iyi netice alayım diye saçımı kremlemedim hafifte olsa sertlik ve zor açılma sorunu yaşadım.İkinci denemem de kremledim o sorunda ortadan kalktı.İlk iki sefer de bile saçlarımda gözlemlediğim ,benim saçlarım en çok toplanma esnasında saç tokalarına kurban gidiyordu.Bu da onların ne kadar dirençsiz olduğunu gösteriyor.Oysa Zavoli den sonra sanki kafa derime daha bir sıkı sıkıya tutunmaya başladılar bu da moralimi oldukça yükseltiyor her giden saç telimin arkasından yas tutar hale geldim doğrusu.Saçlarımda herhangi bir boya maddesibulunmadığındanbir renk kaybı oluyormu onu bilemiyorum ama ben doğal rengimden bir şey kaybetmedi o kadarını söyleyebilirim.Gözle görülür bir parlama oldu.Matlık sürekli kirli havayla temas eden ve kapalı ortamda havasız kalan adeta sünger gibi herşeyi içine çeken saçlarda en büyük sorun biliyorsunuz.Zavoli ile nefes aldığını hissetim.
Ürünle ve benzer ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi edinmek isterseniz Zavoli Cosmetik internet sitesi size bu konuda yardımcı olacaktır.
Uunutmayalım saçlarımız güzelliğimizin aynası adeta.Oonların başımızın üstünde hep yeri var ve en iyi muameleyi hak ediyorlar..
Sevgiyle kalın..

3 yorum:

  1. dökülme ve aşırı yağlanmalar için birebir iyi geldiğini biliyorum.

    YanıtlaSil
  2. 1 aydır kullanıyorum dökülme %100 durdu. Askerde olan arkadaşlar kep çok dokuyor öneririm..

    YanıtlaSil
  3. Suan Okuyan her kim varsa ... ürünü herhangi bi yerden aldım sadece deneme amaçlı. Çünkü Sacim gercekten hiç bu kadar dokulmemisti. Sarimsagin faydasını biliyordum bunu sampuan da görünce kulak istedim ve 3. Günüm çok şükür %75 durdu sayılır. İnsAllah bu ürün herkese dewa olacaktır. Allah mutlu günler nasip etsin. Sağlıcakla kalın. .dua ile...

    YanıtlaSil