Menü

12 Ocak 2015

Benim kurtarıcım artık "Benim Leke Çıkarıcı"


  Geçtiğimiz haftalarda sevgili Fatma'nın davetlisi olarak katıldığım #tarcinevents 'de çok sevgili Sevda ve Ebru Hanım'ın sımsıcak sohpetleri eşliğinde tanışma imkanı buldum bahsedeceğim mucize ürünle.Uzay Kimya ismine hepimiz aşinayız az çok aslında, yaşam kalitesini yükseltecek temizlik ürünleri biz tüketiciyle buluşturuyor yıllardır büyük bir titizlik ve disiplinle.Benim ekolojik ve bitkisel ürünler onların geniş ürün yelpazesinde yerini alan bebek giysi ve gereçleri için tamamen ekolojik hammaddeler ile üretilmiş hassas ciltlerini tahriş etmeyen ürün grubu.Çamaşır deterjanı,yumuşatıcı,leke çıkarıcı ve likit temizleyici Benim ürün grubunda yer alan çeşitler.

  Bir ürün düşünün ki her türlü yemek,mama,süt,kaka ve zor lekelerde etkili.Renkli ve beyazlarda kullanılıyor.Klor içermediğinden çamaşırlara zarar vermiyor.Dermatolojik olarak test edilip onaylanmış.Zararlı kimyasallar içermiyor onların tazecik ciltlerini tahriş etmiyor.Mucize gibi değil mi?

  Şimdi bir de bir bebek giysisi düşünün yeni giydirilmiş ve giydirildiği dakikayı takiben meyve suyu dökülmüş .Yıkaması dert değil de inatla kalıcı olan leke izi.İşte tam da benzer bir durumla karşılaştığım an kurtarıcım oldu Benim Leke Çıkarıcı.


Lekenin üzerine uyguladığınız ürünü 2-3 dakika bekletip elde yada makinada yıkıyorsunuz.Renklilerde bu süreyi 1-2 dakika daha uzatabilirsiniz.Kesin sonuç için lekeyi bekletmeyin.


Bebeklerimiz kadar saf ve doğal üretilmiş Benim ürünlerini gönül rahatlığıyla  kullanabilirsiniz.Bizim en kıymetlilerimizin tazecik bedenlerini bizim kadar önemsedikleri için ,inatçı lekelerle mücadelede bizi yalnız bırakmadıkları için teşekkürler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder