Menü

04 Mart 2015

Rossmann Alterra Yüz Temizleme Köpüğü


Alman organik kozmetik markası Alterra cilt bakım ürünlerine Rossmann mağazalarından aşinasınızdır.Bahsedeceğim ürün vitamin içerikli doğal yüz temizleme köpüğü .




Ürün 150 ml ve pompalı ambalajda ve pompalı olması sebebiyle kolay kullanım konforu sağlıyor.Her cilt tipine uygun olduğu belirtilmiş.Ancak altını çizerek belirtmek isterim ki benim cilt tipim karma ve uygulama sonrası aşırı derecede gerginlik hissi beni rahatsız etti ve acilen nemlendirme ihtiyacı hissettim her seferinde.Yağlı ciltler için daha uygun bir ürün sanki dengelemesi açısından.



Ürün bitkisel bazlı yumuşak temizlik maddesi içeriyor ve narince temizliyor.Yaban mersini özü ve kivi çekirdeği özü ile cildi temizlerken bitkisel gliserin nemlendiriyor bir sonraki bakıma hazırlıyor cildi.Sabah ve akşam göz çevresi hariç yüz,boyun ve dekolteye ufak masaj hareketleriyle uygulama öneriliyor.Kullanım aşamasındaki sızmadan ıslanmadan dolayı içerik okunmuyor diye bir kısmını  aktarmaya çalıştım.



Yoğun bir kıvama sahip değil oldukça hafif hatta avucunuza yada parmak ucuna aldığınızda adeta sabun köpüğü gibi sönecek hissi veriyor bir krem şanti kıvamı değil anlayacağınız.Kolayca durulanıyor.Makyajsız ciltte uygulamada gıcır gıcır temizlik olduğunu gözlemlediğim ürün memnuniyetim makyajlı yüz temizliğinde maalesef  aynı değildi.Tavsiyem makyajsız cilt temizliğinizde kullanmanız yönünde olacaktır.Makyajlı cilt temizliğinde maalesef çok kötü olmamakla birlikte az biraz sınıfta kaldı bende..

Sevgilerimle..





6 yorum:

  1. henüz kullanamadım ama sanırım tam benlik olacak bu :-))

    YanıtlaSil
  2. Oncelikli kullanilacaklar listesine almalisin o vakit canim :)

    YanıtlaSil
  3. Makyaj yapmadığımız yaz günleri için ideal olabilir.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Ruacutane kullaniyorum 3.cu ayimdaymyuzumicin bitkisel yuzyikama jelialdim adi ALterra . Acaba yan etkisi olurmu yuzm iicn cvplarsanz sevinrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum çünkü bitkisel içerikli bir ürün Alterra.Ruacutane doktor gözetiminde kullanıyorsunuzbüyük ihtimal bu sebeple doktorunuza danışmanızda fayda var bence umarım en kısa sürede sorunsuz bir şekilde şikayetlerinizden kurtulursunuz..

      Sil