Menü

19 Ocak 2016

URBAN CARE STYLE GUIDE HIGH VOLUME SPRAY

Saç spreyi çok kullanmayangillerdenim aslında.Sevgili Gülsen'in etkinliğinde hediye edilmişti.Öylece köşede süzülüp duruyordu taa ki yakın amanda saçlarımı istemediğim bir şekilde kestirene kadar.Hal öyle olunca şekil vermek konusunda iş başa düştü tabii köpük sprey Allah ne verdiyse..

Urban Care Style Guıde Hıght Volume Spray içeriğinde UV filtresi ve Kkeratin Kkomplex sayesinde saça şekil veririken aynı zamanda bakımını yapıp koruma sağlıyor.Saçta kalma süresini düşünürsek saçımıza kullandığımız şampuan,krem,köpük,sprey vs. hepsini özenle seçmemiz içeriğinden çok emin olmamız gerektiğini düşünüyorum sonra sapır sapır elimizde kalan matlaşmış yıpranmış saçlara bakakalmamak için.


Ürün 250 ml ambalajda klasik sprey formunda.Şekli sabitlemek için en az 30 cm mesafeden,saçın her yerine eşit şekilde uygulamalısınız.

Üründe en sevdiğim kokusu oldu.Hani kuaförlerde son dokunuş kokusu vardır ya hemen hemen her kadın o hissi sever.Spreyi her sıkışımda kuaförden yeni çıkmış hisine kapılıyorum .Sonra saçlarımı kazık gibi sertleştirmeden sprey görevini yerine getiriyor doğal görünümle oldukça iyi bir tutunuşu var sevdim.Hacimli olan saçlarımda sıktıktan sonra düşme sorunu yaşamadım bu da güzel.

Urban Care bu ve diğer ürünlerini çok rahatlıkla sizlere en yakın Rossmann,Gratis,Tekin Acar,Watsons gibi kozmetik marketlerden temin edebilirsiniz.


Güzel ve sağlıklı saçlarınız olsun her daim sevgiler..

6 yorum:

  1. kokuları güzel ama verdikleri o kaskatı hissi hiç sevemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben o kaskatılığı bu üründe pek yaşamadım ya ondan sevdim belkide .Gerçi saç telinden teline de değişiyor olabilir benim oldukça kalın telli zaten yeterince sert senin saçların bana göre ince telli ayy bu arada özledimmm :)))

      Sil
  2. saçımı cok sık at kuyruğu yaparım ya da topuz, ve saç spreyi resmen elimin altındaki vazgeçilmezlerimden biri.. .zararının yanında eğer böylesine önerilen bir ürün varsa mutlaka denicem

    teşekkür :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnunum umarım sizde kullandıktan sonra aynı memnuniyeti yaşarsınız sevgiler:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. varolan dalgayı öne çıkarıp varlığını uzun süre koruyor tatlım..

      Sil