Menü

05 Temmuz 2014

Farmasi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünleri

Keratin bildiğiniz üzerere saç,diş,deri ve tırnaklarımızda koruyucu görev üstlenmiş bir protein çeşididir.Özellikle saçlarımızda yaşadığımız kırılma,kopma,yıpranma ,mat görünüm,dökülme gibi sorunlar keratin'in azalma göstermesiyle baş gösterir ve oldukça canımızı sıkar.Kendimden örnek verecek olursam evimde yerlere dökülen saçlarımdan bir peruk yapacak duruma geldim diyebilirim.Kırıklar deseniz onları aldırmaya her gidişimle tüm bu sorunlarımı da paylaşıyorum kuaförümle ,aldığım klasik cevap mevsimsel oluyor.İyi de bu nasıl bir mevsimse hiç geçmiyor:)Bu saydığım durumlardan en az bir tanesinden muzdarip olduğunuzu tahmin ediyorum.Tam da bu çaresizlik içindeyken Farmasi nin yeni üretimi Phyto Keratin Saç Bakım Ürünlerini deneme imkanım oldu.


Farmasi Phyto Keratin Balance Shampoo ile saçlarımın kampa giriş biletini aldım.Saçlarımı son bir yıldır boyadan arındırmaya çalışıyorum ve dolayısıyla sadece uçlarda boyalar kaldı.Normal olarak boyasız yerler daha parlak ve sağlıklı uç kısımları yani boyalı olan yerler ise mat ve çatal çatal bir görüntüye sahip.Tarak uçlarda takılıp kalıyor tararken ve zorlama etkisiyle kırıklar ikiye katlıyor ve dökülme de tabii aynı oranda artıyor.



Yıkadıktan sonra ilk hissettiğim kolay taranır ve yumuşayan saçlarım oldu.Kurudukça yumşaklık hissini daha da fazla hissettim.Ama bu hissin şampuanın tek başına etkisi olmadığının hemen ardından kullandığım aynı serinin kreminin desteğiyle olduğunu düşünüyorum.Kıvamı tam benim sevdiğim gibi su gibi akışkan değil ketçap edasıyla sallayıp savaş verecek kadar katı değil.Kokusu standart şampuan kokusuna sahip.Ekonomik olma adına boyutu ve gramajı ağır şampuanlardan değil (300 ml) kremini ve spreyini aynı banyo askı aksesuarıma sığıyor olması hoşuma gitti.

Farmasi Phyto Keratin Vitalizing Pro Hair Care Cream ,yukarıda bahsettiğim gibi saç uçlarımda sorun yaşadığım için saçlarımı şampuandan iyice arındırdıktan sonra yoğun olarak uçlara olmak şartıyla saçlarıma kremi iyice yedirdim ve kısa bir süre beklettim.Hatta iyice yedirebilmek adına  kolay taranırlığın ve yumşaklığın verdiği şımarıklıkla saçlarımı tarayarak geçirdim bu zamanı.Durularken sanki saçlarım olduğundan daha uzun geldi bana bundanda anladım ki düzleştirme etkisi daha durularken kendisini gösteriyor.


En sevdiğim taraflarından bir tanesi ise saçlarım ağırlaşmadı bu ürünü kullandıktan sonra kimi ürünler var saçlarınızdan yağ damlamış görüntüsü sergileyip sergilemese bile öyle hissettiriyor insanın kendisine ve bu durumdan oldukça iğreti oluyorum.

Farmasi Phyto Keratin Treatment Spray ,durulama gerektirmeyen saç bakım ürünleri daima en sevdiklerimden ve tercih ettiklerimden olmuştur.Saç kampımın son aşaması olarak yine uçlara özen gösterip yoğunlaşarak uyguladığım sprey oldukça başarılı netice verdi.




Uygulamamın ardından sonucu net görmek adına saçlarıma hiç bir işlem yapmadan(düzleştirme ,hareketlendirme vs.) bekledim.Saçlarım hem hacim kazanmış hem de normalinden daha düz hale gelmişti üstelik ilk kullanımda bile bariz bir parlaklık artışı söz konusuydu.Sıfır elektriklenmeyle günü geçirdim ki kuruduktan sonra saçlarım prize tutulmuş gibi olur eğer bir işlem görmediyse kalın telin dezavantajı diyelim.Eminim ilerleyen kullanımlarımda tüm bu bahsettiklerim daha bir netlik kazanacaktır.

Sevgilerimle..


2 yorum:

  1. Farmasi Kayıt Farmasi Üyelik Farmasi Satış Farmasi Bilgi için: www.farmasi-kayit.com
    instagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  2. bu ürünün faydası, saçı kurutma makinesiyle kurutulduğunda daha fazla oluyor, sıcağın etkisiyle keratin saça daha iyi nüfuz ediyor.

    YanıtlaSil