Menü

07 Haziran 2020

KÖPÜK KÖPÜK DOKTOR KÖPÜK


Merhaba,uzun süredir buralarda değilim farkındayım.Çok ihmal ettim bloğumu biliyorum ama bütün bahaneleri bir kenara bıraktıran bir ürünle tanıştım ki yazamadan bu ürün hakkındaki tecrubelerimi sizlerle paylaşmadan edemedim.

Efendim bu ürünle tanışma hikayem sevgili arkadaşım Vildan ile normal sohpet ederken canımın sütlü kahve istemesiyle ocaga sütümü koyup yazışmaya devam etmemle başladı.Çenemiz ne kadar düştü ise artık mesafelerin verdiği özleminde hararetiyle (vallahi dedikodu yoktu)süt taşmış fosilleşmişti mutfağa kahvemi almak üzere döndüğümde:)Fotoğrafını çekip Vildan'la paylaştım dedim beğendinmi yaptığını şimdi 1 saat bunu temizleyeceğim .



 Sıkma canını ben bu hastanın doktorunu biliyorum bu ocağın hakkından gelse gelse doktor köpük gelir dedi ve bana bu mucize ürünü önerdi.Ben o gün için tabii ki elimden geleni yaptım temizledim ocağımı ama yer yer başlık ve etrafında süt yanığı kalıntıları kaldı.Hatta başlıklarını değiştiririm en kötü diye düşündüm.Ancak ürün elime ulaşır ulaşmaz köpükten sıktım çok az beklettim ovma teline bile gerek kalmadan kalıntılardan eser kalmadı sonuç muhteşemdi.



Sadece mutfakta zor lekelerde mi kullanılıyor diye sorarsanız hayır!Ürünü evinizin her köşesinde ,arabanızda ,motorsikletinizde,teknenizde gönül rahatlığıyla kullanabiliyorsunuz kısacası kir leke olan her yerde kullanabileceğiniz çok amaçlı bir temizleyici kendisi.Uygulanan yüzeylere zarar vermiyor.İçeriğinde çevre, hayvan ve insana zarar verecek maddeler kullanılmıyor.Ozon tabakasına zarar vermiyor.%100 yerli üretim.Ürünü sadece internet sayfaları üzerinden satın alabiliyorsunuz hemen sipariş vermek için link bırakıyorum umarım benim kadar memnun kalacağınız bir ürünle tanışmanıza vesile olurum.

Doktor Köpük Sipariş

Sağlıkla kalın..

2 yorum:

  1. Muhtesem yazmışsın canımmm iyi günlerde kullan.booool dedikodu pardon sohbet ederiz taşsın doktorumuz var������

    YanıtlaSil