Menü

18 Nisan 2018

Bahara Merhaba Dedik Biz..


  Vildan'ım canım arkadaşımın daveti üzerine sevgili Ayşegül ile birlikte büyük özveri ve emek vererek hazırlandıkları etkinliğe katıldım geçtiğimiz günlerde..Etkinlik bir yana çook uzun süredir görmediğim canım arkadaşımı özediğimden bir dakika tereddüt etmeden aldım biletimi düştük yollara:)

  Etkinlik mekanı Saray Kahvesi idi.



Etkinliklerin olmazsa olmazı nedir tabii ki pasta.Pastamız etkinlik temasıyla uyumlu çok da lezzetliydi.Tadına doyumsuz pastanın mimarı sevgili Sevinçli Tatlar emeğinize sağlık..



Etkinliğe hediyeleriyle birlikte sunumlarını yapmak üzere bizzat gelen firma yetkililerimiz vardı.Ürünleri hakkında bizleri bilgilendirdiler merak edilen soruları yanıtladılar kendilerine sonsuz teşekkürler..

                                                         Etimatik yetkilisi Ahmet bey;



                                                         Letscolor yetkilisi Çetin Bey;




                                                        Revox yetkilisi Gamze Hanım;


                           Masalarımız özenle hazırlanmıştı.El emeği ürünler masayı süsledi ..



Etkinlik sponsorlarımızı bir sonraki yazımda görebilirsiniz.Ancak görseli gerçekten ne kadar emek verildiğinin ispatı gibiydi..



Davetli bloggerler arasında çok uzun yıllar öncesinden tanıdığım arkadaşlarımda vardı ilk kez görüp tanıştığıma memnun olduklarım da.Bildiğim bir şey vardı bu vesileyle de olsa hayatıma yine çok kaliteli insanlar ekledim ..






2 yorum:

  1. Geleceğini tahmin bile etmeden gel birkisilik yerimiz var dedim.iyki de demisim iyki geldin canım kızkardesimm canım arkadaşim.Okurken bile duygulandim.💜💜

    YanıtlaSil
  2. Ece cim hepiniz harika görünüyorsunuz canım benim

    YanıtlaSil